Bara vanligt dravel

Jag är så trött.
Det börjar märkas nu att det närmar sig tenta..
Jag kan inte somna utan att ligga och fundera på allt om tenta och saker vi läst och hur jag ska komma mig dit och hur jag kommer komma hem utan att köra av vägen om jag kör, och hur jag ska orka att ha hem Valle och hennes "fotbollsfruar" till kompisar.
Och hur jag ska hinna läsa och gå igenom allt igen och hur jag ska göra med det jag inte fattar och så håller det på. Snurr snurr snurr. När jag ska sova?!
Men på dan när jag sitter med föreläsningarna och så så är jag så trött så jag inte kan hålla ögonen öppna en gång.
Skola imorgon.
Om utmätning och konkurs, otroligt tråkigt.
Men men allt kan ju inte vara kul, eller nått annat sliskigt positivt. ;)

Idag var det meningen att man skulle vara duktigt och träna.
Bara att det visade sig att Tumlaren bara lurade oss!
Där stod jag och Sandra utanför klockan åtta när de sa att dom öppnade men inte då.
Så vi tog en promenad istället, det var kallt!!

Fick äntligen hittat nästa kurs igår.
Externredovisning blir det.
Och om det nu är så att jag måste köpa alla böcker nya, eftersom folk inte svarar på mail, så kommer det gå på över 1200... Yeay.
Men tydligen så ska man vara rik för att kunna plugga och bo och leva.
Men men så är det.

Nu ska jag sitta och vänta på att klockan blir lite mer så jag får gå och lägga mig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0