Ännu en måndag

Jag har lärt mig..

Att man är trött hela dagen om man är vaken hela natten..
Trots att man sovit bra med timmar.
Det var kanske lite dumt att fastna framför Golden Glob galan i natt..
Den slutade fem.
Lagom sent.
Så den tiden när jag släckte lampan är den tiden klockan ringer när jag ska till skolan.
Nej, mycket dumt.
Men men, sånt är livet.
Jag är ju leeedig, så då får jag väl göra så.
Iaf en gång. ;)
Tur det inte är nån gala idag med, vad jag vet. :P

Har varit en snabb sväng till Torp idag med Börje och Johan.
Skridskor stod det på inköpslistan.
Så Johan fick sig ett par, de ska åka skridskor med skolan imorgon.
Och när vi kom hem igen så bara man åt och sen var vi till isbanan så han fick åkt. =D
Han åker bättre än vad jag gör, och då är det andra gången han står på skridskor :P
Jag kan ju bara stå på dom, inte mycket mer :P
Jätte duktig =)
Han fick sig även en klubba och puck som han försökte sig på,
det gick allt det med, även om det inte var helt lätt :)

Nej, nu ska jag nog bara slänga mig i soffan och kolla på tv.
Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0