Yes I can!

Jag fick det rätt i bokslutet!
Eller ja rätt och rätt, det vet jag ju inte ;)
Men siffrorna stämmer iaf! =D
Lite stressigt var det där en stund men det gick!
(Jag hittade lösningen tjugo minuter innan det skulle lämnas in)
Jessica kunde tyvärr inte se nått fel, men hade en telefonkonferans med Ulrika från klassen och tillsammans fick vi det rätt. Jag hade räknat fel på två ställen, tagit minus där det skulle vara plus och tvärtom.
Sen när vi lagt på satt jag och kollade på det igen och då blev det löst!
Men när det var rätt så blev resten rätt med!
Så det hjälper att vara två och bolla lite :)

Nu kan man sova gott i natt och vara nöjd.
Skönt!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0