14 februari, lika med....?

Jag hörde på radion idag att det var många som såg på alla hjärtans dag som en "vänskapens-kärleks dag".
Och det tyckte jag lät så mycket bättre än att det bara skulle vara nån
"par-kärleks dag".
Så istället för att de som är ett par ska känna stress över att de "måste" vara romatiska och köpa saker hit och dit, och för de som är singlar inte ska känna sig ensamma och "utanför" så tycker jag att vi gör dagen till en
"Visa våra vänner att de betyder massor"- dag.



Så därför vill jag skriva till er, mina vänner, att ni betyder mycket för mig.
Alla på möjligen lite olika sätt men alla på bra sätt.
Jag är tacksam som har er som mina vänner, att veta att ni finns där att bara slö prata med, fika med eller gråta i örat på ;)


Ni är alla olika bitar som behövs för att vara (göra?) en hel mig.
Tack för att ni finns där för mig
och jag hoppas ni känner detsamma för mig.
Hoppas vi kommer följas åt i många, många, många år.

Tycker om er, massor!
Ha en kanon söndag,
ha en bra alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Kristina

2010-02-14 @ 18:43:54
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0