Sista vinter dagen ;)

Då var helgen gjord.
Imorgon är det måndag, IGEN.
Och mars! Så imorgon blir det vår!!
Eller? Det funkar så va? ;)
Har en liten "sovmorgon" imorgon, det är ingen föreläsning vi ska ha utan vi ska träffas och göra våra gruppfrågor. Och det var tur jag kollade bussen nu för jag hade varit 5 minuter sen om jag skulle gå på vad jag trodde.
Så borde det inte ta allt för lång tid att gå igenom de frågorna så förhoppningsvis är jag hemma ganska tidigt.
Har läst i boken men det går ju inte in när det är på engelska.
Så ska i veckan sätta mig och iaf översätta de sammanfattningarna som finns till svenska.

Har även skickat mail igen till kontoret och påminnt dem om att jag finns.
Fick även kollat arbetsförmedlingen.
Tiden springer ju iväg om man säger så.

Men nu ska jag ta och läsa lite och sen sova.
Trött idag.
Hade en liten nattlig tur med mamma, så har varit trött mest hela dagen och bara gått i pyjamas.


Kommentarer
Postat av: Kaimaia

Incredible site!

2011-01-26 @ 16:15:01
URL: http://kaimaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0