Saker att störa sig på

En sak jag kan störa mig på är när en och samma person ALLTID pratar om sitt och då ska man vara med och alltid vara på topp under tiden h*n pratar. Men så fort man själv börjar prata så lyssnar inte den personen alls utan försvinner helt och kan typ avbryta en mitt i en mening med "ja men vi kan väl höras en annan dag".
När det är så VARJE gång man pratar blir det faktiskt rätt tröttsamt.
Alla har vi olika dagar där man inte orkar vara på topp och lyssna och så men inte varje jäkla gång?
Men men så är det visst.

Kommentarer
Postat av: carro a

dumpa h*n

2010-02-10 @ 08:12:10
Postat av: Jessica

Då har jag ju ingen att prata med.

Kan inte dumpa alla, nån kan ju vara kul att ha kvar ;)

2010-02-10 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0