Klart!

Tentan är avklarad, jag kom mig fram och tillbaka utan att hamna i något dike och jag har fått vila och är nu..
Lite piggare än vad jag hade varit utan vila.
Tentan tror jag allt att jag ska ha klarat, minst 20 poäng ska vi ha och det tror jag då att jag fick skrapat ihop =)
Resan var desto mindre kul men jag körde lungt och sakta så gick det med.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Men får nog plocka lite för om en timme eller så så kommer Robin en sväng och säger hej :)
Sen händer nog inte mycket mer.
Är bjuden på fest idag meeen känns inte så lockande att gå ut i detta.
Festen är i väjern så är inte så långt, men tillräckligt långt.
Och sen känner jag inte direkt nån av de som ska dit heller.
Bara Andy som har den.

Finns inte mycket att skriva så, jag slutar nog här.

Jo förresten, ni förstod att det var den fina teckningen på huset och båten som var Börjes present eller? ;)
Hörde att det var någon som inte hade förstått det.. ;) No name ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll och håll er borta från vägarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0