...

Där får ni tacka Kristina lite..
Tänkte skriva att det var tråkigt att ingen tyckte detsamma, att vi skulle köra på en sån dag idag.
Men Kristina hade kommenterat iaf, så då får jag väl låta bli att klaga lite.
Istället kan jag ju berätta att jag sitter med lite tjock hals med skum känsla i och nyser som en tok.
Kanon bra så här när det snart är tenta och man ska vara pigg och plugga dygnen runt.
Sitter allt och pluggar men det går ju lite segt, svårt att koncentrera sig längre stunder.
Och nu börjar jag bli stressad på riktigt för nu är det snart.
Och den där dagen i skolan på onsdag gör inte saken bättre.
Känns som en hel dag bara försvinner i pluggtid.
Men jag har iaf koll på hur man räknar kassaflödet.
Sen får man väl hoppas man kan skrapa ihop nått på det andra.
Svårt bara för jag vet inte vad vi ska räkna på i det andra.
Suck.

Men jag får väl ta min rinnande näsa och fortsätta.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0