4:e februari

Ja, vaknade idag med huvudvärk och illamående.
Det är alltid ett härligt sätt att vakna på.
Men nu är det helt okej igen, vill iaf inte karva ur en del av hjärnan längre ;)
Men det där bokslutet blir jag inte klok på!
Jessica som skulle titta på det har inte hittat nått fel (än) och då har stackarna suttit med detta i flera timmar igår.
Det var ju inte så jag hade tänkt det, hade ju mer tänkt att hon skulle se direkt var det var fel.
Att det typ skulle stå med stora neon gröna bokstäver "HÄR ÄR DET FEL".
Men det gjorde det inte sa hon.. ?
Men i värsta fall får jag skicka in det som det är och skriva att jag vet att det är nått som inte stämmer men att jag inte kan hitta felet.
Så får han ju snällt visa vad det är så man lär sig.
Är väl ändå så det borde gå till?
Är väl inte värre än att jag får göra en ny annars.

Har iaf fått läst två kapitel i boken, inte illa det.
Ska läsa minst ett till idag innan säng dax.
Men först får jag sitta lite med bokslutet igen,
vi kan välja att skicka in på excel eller i word.
Tänkte excel först men han vill även se våra uträkningar och det tycker jag verkar vara lättast att ha under de punkterna de berör och det är i word.
Vi fick välja själva så då bör det ju inte spela någon roll i vilken fil han får in det.

Har tänkt i flera veckor göra ett "idag fyller bloggen" inlägg.
Men så fyllde ju Kristinas år för ett par dar sen och gjorde ett sånt, så då kan jag inte med att göra detsamma.
Vill ju inte vara nån copycat ;)
Men i två år har jag lyckast skriva helt onödiga och ointressanta saker här.
Och ni stackars 5-7 stycken som orkat läsa så länge, nu måste vara änglar.
Hahaha.

Men nu får jag ta tag i bokslutet, så gott jag kan och se om Jessica ger mig nått litet svar.

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0