21:e februari

Söndag.
Snö.
Lat.
Här händer inte mycket. Diskmaskinen går och köttet är på tining.
Är nog det enda vettiga som sker här just nu, och troligen det enda vettiga som kommer hända på hela dan.
Börje och Johan kommer om en stund, bilen är fortfarande insnöad så då kommer de hit och är sociala.
Inte för vi är särskilt sociala, försökte få oss att spela yatzy eller fia med knuff igår. Alla tre.
Men är en viss herre som är så tvär emot allt ibland. Oftast.
Tänkte det kunde vara kul att göra nått tillsammans, händer ju typ aldrig.
Och tydligen ska det inte hända heller?
Så då funderade jag på vad man skulle ha familj för, man klarar sig ju rätt bra själv ändå.
Hellre ensam, ensam än ensam med en eller flera.
(nej, det är inte så bla bla bla, fungerande familjer bla bla bla bla)
(men så funderade jag, och det får jag och jag får skriva att jag funderade så)
(om det nu var nån som skulle reagera)

Nej, nu blev det tomt.
Inget mer att skriva.

Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0