15:e februari

God morgon gott folk.
Här sitter man och har hela hjärnan full i skor men sånt är livet.
Natten har ju inte varit jätte spännande, varit uppe flera gånger och druckit vatten och bara andats lite.
Så upp och tvätta, lyckades somna riktigt skönt här för en timme sen, men det höll bara till klockan ringde och det var dax att gå ner och lägga i ny tvätt :P
Så ingen idé att lägga sig, då får jag tvätta klart och plugga en stund och isf ta en liten lur på dan sen.
Ni kan få komma och dra ut mina tänder om ni vill.
Tror att den tandlösa looken hade kunnat vara nått.
När ni ändå håller på så varför inte vispa ur hjärnan och skära bort halsen med?
Blir nog kanon snyggt!
Skulle vilja kunna bara ligga i sängen och tycka synd om mig, men det har jag ingen tid med.
Så det får jag låta bli.

Jo just det, jag gillar den nya torktumlaren! Den torkar tvätten rätt snabbt.
Tar inte tre timmar som med den gamla ;)
Kanon bra!
Nej, nu ska jag sortera lite sockar innan det är dax att ta nästa tvätt.
Sen är det plugg som står på schemat.

Ha en bättre dag, än jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0