Yes :)

Jag klarade senaste tentan!!
Så skönt, jag var lite osäker..
Nu vet jag ju inte med hur många poäng..
Men det är iaf ett G ;)
Och det räcker fint för mig!

Så nu behöver jag iaf inte fundera över att plugga till den omtentan utan kan bara ägna mig åt att lära mig allt möjligt och omöjligt om de olika bolagsformerna vi har. Det är sååå intressant...
Eller inte.
Men kan ju vara bra att veta nån gång i livet kanske.

Skulle haft städat här..
Men har ingen lust.
Skulle slått in klapparna.
Men har inget papper.
Skulle haft ätit nått.
Men har inget hemma.
Och så kan det fortsätta ;)

Papper skulle jag iaf få av Caroline så imorgon kväll ska det slås in paket.

Nu ska jag försöka fixa sista julklappen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0