Gnäll

Någon som vill ha ett par framtänder?
Mina gör ont :( ?
Jag fryser och huvudet bråkar så där lite lagom.
Är man sjuk då?
Eller är man bara frusen?
Eller vad räknar man det som?
Om man ska vara sjuk (vilket jag inte vill, men om) så kan man väl vara det så man iaf fattar att det är det man är?
Lite snor eller nått så?
För nu vet jag inte om jag bara är kall eller om jag faktiskt är lite dålig?
Kan vara skönt med en förklaring till varför man fryser när man så sällan gör det annars.
Jag t om vred upp värmen förut, och då brukar jag tycka det är väldigt varmt här inne i vanliga fall.
Men sen om det funkar, det vet jag inte, för det har väl Sotenäsbostäder bestämt på nån speciell grad?
Ja ja, jag är väl ingenting ;) Varken frisk eller dålig, bara lite så där lagom.

Skulle vara duktig och läsa ur en av kursböckerna, somnade efter en sida.
Hahaha, så bra gick det :P
Som tur var så skickade mamma ett sms så jag vaknade för annars hade det väl varit rent omöjligt att somna ikväll, för imorgon är det heldag i skolan som gäller.

Men nu kom Johan en sväng så får ta och krama lite på honom.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0