...

Jag ligger efter så massa med läsningen.
Så jag började läsa förut och jag tyckte det flöt på bra.
Helt plötsligt efter en så där 15 sidor kanske, var det som nån slog en klubba i huvudet på mig.
Ögonen gick inte att hålla upp och jag somnade. Bara så.
Vaknade till efter fem minuter eller nått för Börje kom och skulle skriva ut.
Så då satt jag som nån zombie, huvudet flög runt, ögonen stirrade rätt fram och jag kunde knappt prata utan att sluddra.
När han gick så började jag läsa igen men det tog väl inte en minut en gång innan jag sov igen.
Och vaknade en halvtimme senare?
Inte undra på det tar tid att läsa om man ska somna så, så fort man läser.

Men nu ska jag göra ett nytt försök.
Förhoppningsvis utan att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0