Dec. 12, 2010

Jag vill ha mer helg!!
Det är inte tillräckligt med två dagar ledig mellan tenta och kursstart.
Men men inget jag kan göra åt.
Bara att åka dit och se glad ut.
Är hemma halv sex imorgon, kvart över sex ska Johan till skolan för halv sju börjar deras luciaföreställning, eller vad man nu kallar det.

Jag undrar, blir det så att när man fyller 29 så får kroppen för sig att den ska göra nått ungdomligt innan man fyller 30? Eller tant som min kära mor sa att jag skulle bli ;)
För håret blir fett på en dag och nått så fort över dagen, är bra på morgonen och på eftermiddagen ser man ut som man hällt smör i det. Och hela hakan ser ut som den ska fyllas med finnar..
Snyggt värre!
Hoppas inte det ska vara så ett helt år iaf.
För det ser förjävligt ut.

Jo, vill tacka Sandra och Ramona för en trevlig kväll igår :)

Nej, jag får väl fortsätta ha helg medan jag kan.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0