Dax att sova

Jag fick läst och läst och läst.
Det rullade på bra, men ändå känns det som man inte kommit nån vart..
Det är segt när några få sidor tar evigheter att läsa!
Men nu ligger jag iaf inte så efter som innan ;)
Och imorgon är jag i skolan i över en och en halv timme innan vi börjar så då får jag läst en del.

Det ringde från kontoret idag, så jag kanske ska vara i växeln på fredag.
Det är ju inte fel, men där går ju flera timmar som jag kunde pluggat på.
Men det blir att plugga när man slutat och sen så mycket det bara går i helgen.
På lördag har Johan pingismatch så ska med på den, men sen får väl lördagskvällen gå till att plugga.
Och alla andra dagar.

Men nu ska jag sova!
Har "sovmorgon" imorgon (är osäker på att man kan kalla det det när man inte är i skolan mer än två dagar.. ).
Och vi ska ha min favvolärare, inte virrpannan!
Härligt =)

Men nu får ni sova så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0