Vuxit upp...

Ni minns de där två små stjärnorna jag bjöd på, på kort här för några dagar sen?
Ni vet de där två små söta..
Inte?
Ja alltså dessa.



Det visade sig att de har blivit äldre.



Och ännu lite äldre..



Men kanske inte så vuxna ;)
Så de kanske inte delar filt längre, men det händer allt att de delar soffa.
Eller sten..



Jag är glad du finns i mitt liv Ramona!
Och hoppas du stannar där länge länge, så det hinner bli fler kort ;)
Och fler träffar med skitsnack, allvarliga snack och massa massa skratt!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag är glad att du finns i mitt liv oxå. Sanna vänner växer inte på träd!



Förresten... fina kort!! Fniss

2010-08-20 @ 09:31:04
Postat av: Jessica

Jag tror helt klart det är motiven som gör korten bra! ;)

2010-08-20 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0