Snart börjas det.

Har förrsten hittat det nya schemat nu.
Tydligen har Ulrika fått brev i fredags om vilken kurs vi börjar med, men hit har inget brev hittat än.
Men det var krediträtt som jag hade för mig.
Så nu vet jag att onsdagen den 1:e september är det dax att åka till Trollhättan igen.
Denna kursern är inte många dagar, är en vecka som det är två dagar och sen resterande en gång så blir inte så många resor. MEN vi går däremot till fem, så det blir låååånga dagar.
Det är ju lite svårt att lyssna så länge, men det ska väl gå det med.
Så nu har jag beställt böcker, jag hade tur som hittade en på biblioteket i strömstad, så den bokade jag.
Den hade annars kostat 250-300kr. Men de andra tre fick jag beställa så nu blev jag 673 kronor fattigare.
Sen skulle jag behöva en komplettering till lagboken men vet inte var jag hittar en sån.
Jag har ju förra årets, och tänker INTE köpa årets bara för att det kommit till några lagar.
Så kul är det inte.

Ja som ni märker går det åt häll vete (;)) för mitt pluggande idag.
Suck.
Tror jag ska ta en sista kiss promenad med Billy innan vi blåser bort och lägga mig med pappren i sängen.
För inte får jag nått vettigt gjort :(

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0