Fy fan, idioter till fanskap

Nej nu är jag sur, på riktigt.
De kan ta sin jävla tenta och stoppa upp.
Försökt kolla hur fan jag ska köra men blir inte smartare för det.
Så nu ska jag sura och sen får vi se om jag surat klart och redo att åka på lördag eller inte.
Så här får dom inte göra mot mig.
Lura ut mig på vägar jag aldrig kört och få mig in i centrum på den jävla staden.
Tack för den.
Idioter.
Arg, arg som sjutton.
Och inte en enda människa som kan lugna ner mig.
Nej för varför ska man svar på msn när nån skriver?
När man spelar?
Nej det går ju bara inte.
Idiot den med.

Nej, nu ska jag sura under mitt täcke.


(Nej jag fattar att det inte är skolans fel, är fanskapen till vägverket. Men skolan gör ju så jag måste dit. Idioter.)

(Ja, jag vet att ni antagligen bara skrattar åt mig och att jag är barnslig. Men det skiter jag i. För jag är sur.)

*Dubbelstamp och smäll i dörren*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0