.. ?

Ibland börjar man fundera.
Varför läser jag detta?
Är jag ens intresserad av det?
Är det någon kurs som jag inte suckat över hur tråkig den är?
Vad jag minns är det bara en och det var juridiken.
En kurs av 15..
Låter som en bra början..
Kommer jag bli världes mest uttråkade ekonom?
Vad ska jag annars bli?
Tänker ju inte göra nått annat än gå klart och få examen men är det verkligen rätt?
Nog att jag är en liten kontorsråtte nörd, men en ekonom kontorsråtta?
Är det det som jag tycker är kul?
Jag vet inte.
Jag vet inte alls.

Är mycket sånt som snurrar idag.
Fast mest sitter jag och halv sover.
Hade gärna gått och lagt mig nu.
Men klockan är liiiiiiiiiite för tidigt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0