Aug. 9, 2010

Jag surar.
Försöker fatta hur man räknar och gör grafer men det går ju för sjutton inte.
Eller jo, en del går.
Men så är det just en sak som jag inte fattar alls.
Och det stör mig i massor för det är en viktig del för att kunna läsa ut det man ska veta från grafen!
Och jag har försökt hitta i bok och kompendie och sånt hur sjutton man vet hur linjen ska vara lutad men har inget hittat än så länge.
Tror jag börjar bli lite stressad nu för det märks på mitt humör :P
Inte bara att jag blir sur, för det blir jag hur långt det än är till tenta när jag inte fattar.
Men jag blir nästan arg på miniräknaren om den inte gör som jag vill.
Och önskar att folk som åker moped på gatan ska köra in i nått så det blev tyst.
Lite så..
Men nu har jag snart surat klart så får jag försöka förstå mig på igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0