Aug. 28, 2010

Är lite rastlös.
Ovanligt på en lördag ;)
Men vet inte riktigt Torp och köpt present och så.
Så det är klar.
Jag har läst ut två böcker denna veckan så nu drömmer jag om vampyrer och varulvar.
Så jag har ingen direkt lust att läsa nått.
Skulle ju kunna vika tvätten som fortfarande hänger är så fint :P
Den är nog torr nu, men man vet aldrig.. Den har ju bara hängt där sen i tisdags ;)
På tv finns det inget.
Ett medium avsnitt har jag sett.
Och inget finns det att göra på datorn.
Ska slå in presenterna med, men väntar på att det ska komma inslagningspapper.
Men tydligen har pappret inte så bråttom att få bli ihopknycklat i ett försök att bli paket.

Ja ja, nått hittar jag väl på.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0