Aug. 22, 2010

Det är leeeeedigt som gäller.
Så går i pyjamasbyxor och tshirt.
Har legat i sängen mest hela dagen och bara glott på tv.
Förutom när Robin var här och hälsade på.
Då satt jag i soffan.
Fast nu ljög jag lite, direkt när jag vaknade städade jag faktiskt köket och plockade i ordning här.
Så lite har jag ju gjort då..
Fast nu sitter jag faktiskt i sängen, ska försöka mig på att göra fiskbullar och potatis.
Fast man är ledig måste man visst äta.
Jag lyckas aldrig med fiskbullarna eller potatisen heller för den delen
så det kan sluta spännande.
Men det är väl bara att äta och se glad ut.
Imorgon bär det av till Näl.
Patientbricka ska man visst ha med så får vara där lite innan och fixa en sån.
Fick tjatat ur honom en tid som vi åker.
För fick först bara ett "det grer sig imorgon".
Men det tyckte jag inte dög, för man vill ju vara vaken och påklädd när det är dax att åka.
Nej får väl kolla till potatisen, så den blir sönderkokt och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0