Aug. 18, 2010

Jag känner för att bara sätta mig ner och gråta.
Nerverna är på hel spänn skulle jag tro.
Fast på samma gång så är all motivation för att plugga borta??
Vad är vitsen med det??
Varit en varm och lång dag, med huvudvärk och illamående.
Bara pga det vill jag sätta mig och gråta.
Och sen tentanerver, inte mycket bättre det.

Var är motivationen?
Den kan inte bara gå och gömma sig så här när det är tre dagar innan tenta!

Suck.

Imorgon är sista dagen på jobbet.
Jag tycker det ska bli skönt.
Fast visst jobba hade jag väl gärna gjort men inte när jag har tentan nu och så vill jag gärna få den veckan ledigt så man får vila huvudet.

Ekonomtjänsten har kommit ut och jag har läst den.
Och jag känner att de arbetsuppgifterna som ska ingå där, det har jag inte kompetens till än.
Det är mycket upphandling och inköp, och lite mer avtal och sånt ska vi läsa till vintern.
Jag trodde ju det var en "enklare" tjänst som skulle ut eftersom hon som slutar har en helt annan del som hon jobbar med än den som kom ut på tjänsten nu.
Men till våren/sommaren går nästa person troligen i pension.
Och då är jag ju helt klar med.
Så jag väntar med att söka jobb och hoppar på nästa tåg.
För jag är inte rätt för den som är ute nu.
Inte som det är nu iaf.
Så kan det vara. Men kommer fler tåg, fler chanser på fler företag/kommuner.
Bästa är att gå klart nu och så börja leta mer närmare våren.

Nej, nu ska jag nog se på tv.
Och komma på att jag aldrig ska skaffa barn ;)
Inte den naturliga vägen iaf. :P

Sen, mer plugg.
Efter det, sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0