Aug. 15, 2010

Imorgon börjar veckan, den veckan då jag inte vet om jag hinner andas en gång ;)
Sista veckan på jobbet och så plugg inför tentan.
Men det ska nog gå så bra så.
I värsta fall får jag ju göra om den.
Inte mycket mer med det.
Men jag kan, jag kan.
Men som jag längtar till lördag kväll.
Då ska jag bara ligga på soffan utslagen och ha det bra.
Verkar som jag får låna Solveigs bil iaf :)
Det är tur jag har henne, så snäll som hon är.

Men nu ska jag nog sova.
Så jag orkar med denna veckan.
Ska visst vara hundvakt imorgon med, trodde inte det blev så för att han skulle vara hemma sent.
Det är personalfest imorgon.
Men jag ska visst ha hunden över natten så kommer han innan jag ska till jobbet och hämtar honom.
Ja ja, han gör inte så mycket väsen av sig. Efter ett tag ;)
Och med honom här sover jag ännu dåligare.
Så lika bra att få sömn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0