Aug. 10, 2010

En ny dag.
En lång dag har det varit.
Förmiddagen var olidligt lång.
Upptäckte att mina leggings har hål. Men inte där jag brukar få hål utan mitt på tyget.
Lagom kul, var tur jag hade lång tunika. Haha.
Mina skor är inte heller helt hela, tydligen ska inte jag köpa skor från Din sko för nått så värdelösa.
Upptäckte även här om dagen att ett par av mina andra byxor är trasiga.
Och för en stund sen märkte jag att min bh var trasig den med.
Kul med hela kläder!
Tror jag iaf.. ;)
Eftermiddagen på jobbet gick lite fortare.
Fick lunch av Mona idag med, hon är underbar :)

Efter jag slutade så gick jag hem och började plugga.
Börjar kännas nu att det närmar sig och då sätter jag mig lättare.
Hade Börje här i fem minuter, han har varit i Gbg.
Fick ett paket som jag inte fick öppna förrän han hade gått.
Så fick mig en ny stekpanna =D
Det behövs!
Visst tänker jag på pengarna men jag tackar och tar emot ändå.
Frågade först vad han hade dåligt samvete över som gav mig paket :P
Men han ville bara vara snäll sa han och hotade med att ta presenten själv.
Och det går jag inte med på ;)
Var ju till mig :P

Nu ska jag fortsätta plugga.
Hoppas nått fastnar i dag med.

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Ivonmon45

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-13 @ 14:28:27
URL: http://ivonmon45.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0