11:e april

Det är väldans så dagarna går.
Sist jag skrev tänkte jag att jag skulle börja skriva varje dag igen.
Inte för jag har så mycket att skriva men ;)
Men mest för att skriva nått litet åt er stackars läsare varje dag ;)

Helgen har varit bara bra.
Både fredag och lördag kväll var jag med Börje hos Nattan i Hunnebo.
Det gick ganska bra med tanke på katten.
Mycket bättre än jag trodde.
Var inga problem med andningen iaf, fick lite kli i ögat och så men inget farligt.
Jag såg inte riktigt klok ut i natt när vi åkte hem, ena ögat var helt rött.
Men det gick ju över, över natten.
Annars har jag läst den fruktansvärt roliga boken
"Organisationskultur och ledning".
Hur rolig den är?
Så rolig att det har tagit tre-fyra dagar att läsa fem kapitel! (162 sidor)


Bild ärligt snott från Martins facebook

Ibland önskar jag lite att man kände nån som läst detta innan,
någon att diskutera kurser och sånt med som kanske intresserar sig lite.
Är snart dax att välja, bara några dagar kvar nu.
Och jag är lika vilse som jag var för dagar sen..
Men lutar åt juridik kurser.
Men känns som att fyra sådana på rad blir bra segt..
Men finns inte mycket annat att välja på.
Jag läste lite om personalekonomin och det är mycket olika saker.
Inte sånt jag trodde när jag tänkt det i mitt huvud.
Det låter allt intressant men jag vet inte om jag vill läsa det nu.
Men men, det löser sig säkert.

Denna veckan är det skola som gäller.
Vi, hoppas jag, ska sätta igång på riktigt med rapporten nu
och så är det ju nått om teorier och sånt som jag inte riktigt
förstått vad det är vi ska göra.
Tisdag är det först seminarie om den boken jag läst nu.
Det känns inte bra! För jag har inte förstått en sak av boken..
Men jag hoppas på en bra grupp där man kan lära och hänga med ändå.

Nej, nu får jag väl packa väskan
och se om man kan hitta några kläder att ha på sig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0