28:e april

Jag överlevde redovisningen ;)
Det trodde jag nästan inte..
Eller jo det visste jag ju att jag skulle göra men vissa stunder var det riktigt jobbigt.
Men det blev gjort och vi fick veta att vi iaf har fått godkänt!
Vi slipper komplettera, vi har möjligen att revidera arbetet. Det tror jag vi ska göra, var bara några små saker och kan det hjälpa så man får högre betyd är det ju värt ett försök iaf :)
Men nu är iaf denna kursen säkrad!
Nu är det bara en kvar med start på måndag!
Då ska vi visst ha läst tre kapitel noga... Synd bara att jag inte fått den boken från biblioteket än..
Ja ja, det löser sig nog.
Nu har jag iaf några dagar ledigt!! Underbart!
Blev påmind idag om att lillebror snart fyller år..
Det hade jag förträngt..
Ja ja, nu ska jag fortsätta klättra lite på väggarna och se klart Grey's.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis!! Skönt att bara ha en kurs kvar, heja heja heja!! Pöss!!

2010-04-29 @ 08:57:15
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0