23:e april

Snart dax för sängen tror jag.
Är så uttråkad så lika bra att lägga sig :P

Skulle köpt mig min medicin idag, men den hade de tydligen ingen hemma.
Fanns i Göteborg.. Hjälper mig ju inte så mycket ;)
Men de skulle ta hem så den finns imorgon att hämta. =)

Böckerna fick jag hämtat iaf, öppnade dem och kände att.. Usch,  jag fattar inte nått :P
Men det kommer väl allt eftersom gissar jag :)
Kursen har ju inte börjat än så är bara att låta det gå sin gilla gång så fattar jag ju mer sen.

Hade lite fredagsmys här förut med pojkarna Assman, men de åkte vid nio.
Och sen var jag rastlös och uttråkad, och inget finns det ju att se på på tv heller.
Men men, snart är fredagen över den med.

Nej, nu får det nog bli sängen.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0