20:e april

Yeay! Där fick jag två hej till!

Idag fick vi ÄNTLIGEN veta hur det gick på tentan vi skrev för en månad sen eller nått.
Och jag klarade den! :D
Fy fan vad jag är bra! ;)
Så nu är det bara denna kursen med arbetet och slut seminariet då vi ska redovisa vårt arbete (denna kursen är slut nästa vecka, onsdag eftermiddag!), och sen är det en kurs kvar innan sommaruppehåll!
Och nog kommer jag väl klara av dem med ?
Jaa... Jag kan!
Nu har jag iaf klarat såpass mycket att jag inte behöver fundera på hur det blir med pengar nästa termin, jag har rätt till pengarna :)
Men får försöka plugga som en tok i sommar, har ju två ämnen kvar från första året..
Lite svårt att läsa det nu när det är över ett år sen jag läste det för minns inte mycket..
Fatta ju inte nått då.. Men jag hoppas på att jag är smartare nu ;)
Vore skönt att få dem gjort så man kan vara klar då man ska ta examen!
Är ju nästan bara ett år kvar!

Idag satt vi med grupparbetet med.
Ska sätta mig och läsa igenom nu tror jag, och komma med tankar och idéer som sen karln i gruppen ska få ner på ett snyggt sätt. Hans uppgift att skriva rent ;)

Men jag får väl sätta mig och läsa det så det blir gjort och jag kan ta kvällen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0