Yes, I'm alive

Lever fortfarande ;)
Men först var det skola och sen när jag kom hem åkte jag ganska direkt med Robin till Hunnebo och fixade till naglarna som såg hemska ut. Så nu ser dom bra ut igen. Hoppas det håller längre än 5 dar denna gången ;)

Nu ska jag plugga, är ju muntlig tenta imorgon!
Så 09.20 ska ni tänka på mig och hålla tummarna på att jag inte stammar och hakar mig för mycket!
Värsta är att jag vet att jag kan svaren men jag vet oxå hur jag äääälskar att prata med folk jag inte känner och hur jag då har väääldigt lätt att stamma och haka mig och mest låta öööhhh...
Inte så bra när man ska bevisa att man kan!

Arbetet kom vi en bit med.. Om det är rätt återstår ju att se bara..
Så efter tentan imorgon, skulle ta högst 20 minuter,  så blir det arbetet igen!
Så måste jag komma ihåg att ringa Bodil med så hon fixar mig ett kort så jag kan komma in på kontoret på onsdag.. Kom på att ett sånt är ju bra att ha när man ska vara där innan dörrarna öppnar..

Så nu säger jag god kväll och sätter mig med mina roliga 29 frågor och lär mig dom helt och hållet.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0