Snurrig, jag? Neeeej..

Just nu är jag lite rädd för mig själv.
Funderade länge på vad jag skulle äta.
Sen bestämde jag mig, så då fyllde jag vatten i kastrullen till riset.
Satte det på spisen och startade plattan.
Sen glömde jag det där! När jag kom på det hade hälften av vattnet försvunnit och det kokade för fullt.
Så då fyllde jag på nytt vatten och skulle ta fram stekpannan för att ha den redo när jag skulle steka.
Ja men då kom jag på att jag har ju inte tagit upp köttfärsen och tinat den?!
Så det var bara att stänga av spisen och ta fram köttfärsen och lägga den i vatten.

Lite väl snurrig är jag nu...

I övrigt är det ingen kanon dag.
Är en "det är lite synd om mig" dag.
Men men så kan det vara ibland.
Bara trött på dessa tråkiga, ensamma helger då jag bara sitter och glor i min lägenhet.
Men sen vet jag inte vad jag ska göra heller så det blir ju bara att jag sitter här ändå.

Så nu sitter jag med resten av skolarbetet, för det är ju roligt helg nöje..
Men ska man bli duktig plugghäst så är det väl lika bra att gå in för det?
*suck*

Nej nu ska jag fortsätta och sen hoppas att det tinar snabbt så man får nån mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0