Resten av dagen

För övrigt idag har jag städat (glömde damma men det räknas inte ;)), duschat, haft Emma här på snabbvisit
och ringt till Sandra och sagt att jag kommer på maskeraden.
Fick t om pratat en stund med Ramona, jag lyckades ju säga att dom skulle komma med för det trodde jag Sandra visste, vilket hon inte visste, så fick ju ringa till Ramona och säga att jag anmält dem. ;)

Nu har jag Johan här, han spelar tv spel (ovanligt ja visst).
Började även titta på nästa arbetsuppgift i skolan.. Men där var det ord jag inte kände igen så jag la då ner det igen. Vi har inte börjat med föreläsningarna till det än så jag kan lika gärna vänta tycker jag.
Fick även sms:at med henne jag jobbar med, hon är klar med första hon med.
Ja t om nästan klar med den andra! Så hon låg då bra före. *haha*
Så imorgon sitter vi efter föreläsningen och kollar igenom hur vi svarat på frågorna och skickar in dom.
Så är vi klara i tid :)

En bra dag idag helt enkelt ;)

Nu ska jag göra Johan sällskap.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0