Redan kvällen, igen

Kväll, igen!
Dagarna går, för mesta dels, väldigt snabbt.
Har fått pluggat lite mer, hade nog velat mer men koncentrationen den koncentrationen..
Har även fått skickat tillbaka dräkten och träffat Robin en sväng :)
Har blivit så sällan nu det sista så det är kul när det väl händer, fast klart, det var kul innan med ;)

Idag har jag även fått köra den nya volvon och jag gillade köra den!
Så den får jag försöka ta ifrån honom lite mer ;)

Nej nu ska jag glo på tv innan det blir sängen.
Blir en liten sovmorgon imorgon, åker en timme senare än vanligt.
Hoppas vi blir klara imorgon! Men usch så svårt det var denna gången.

Sov gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0