Onödigt dravel

Försöker plugga.. Men det går inte så bra för jag vet inte riktigt vad det är jag ska göra.
Låter väl bra ;)

Det jag visste har jag gjort, sen är det nog bara att leka fram olika tabeller som gäller?
Kanske? Det har jag iaf gjort ett tag nu.
Ska in till skolan imorgon och träffa henne som jag jobbar med. (Ja hon har ett namn, har fått den frågan ett par gånger eftersom jag aldrig nämner henne vid namn utan bara kallar henne "henne som jag jobbar med :P)
Så då ska vi gå igenom allt och se om vi kan slå våra kloka huvuden ihop.
Fast vet inte om jag kan få med mig min dator, Robin skulle ha sin dataväska till söndag nu så då kunde jag ju inte ha den imorgon.. Och eftersom jag gjort lite redan vill man ändå få med sig den och visa..
Men vi får se hur det blir, annars får hon ha med sin och vi får jobba på den.
Ska höra med henne sedan när vi ska ses oxå. Jag vill nog ha gjort så många timmar som möjligt och även att vi pratar igenom frågorna till tentan.. Har nästan svarat på alla, har tre kvar. Men dom är lite kluriga..
Sen är det bara att lära sig dom utantill ;) Vilket, jag tror, inte blir så svårt för jag har ju redan lite koll på (de flesta) av frågorna så det blir nog bra. Om jag inte blir nervös och svimmar på tentan då :P

Har även gått med skorna på fötterna ett par timmar, nej det är ingen som helst klack men de är lite trånga och så så får ju försöka töja dom lite så man kan dansa i dem hela natten lång. Eller iaf tills man går hem :P
För snart är det ju lördag! Ska bli kul :)
Fast du, Ramona, får nog räkna med att jag går nära dig hela tiden, för är väl dig jag känner där. *haha*
Fast Kenny, Robins kusin, skulle nog dit så får väl stå med honom ibland oxå så jag inte tröttar ut dig (henne) med mitt ointressanta snack om skola och tv serier ;) (eller vad jag nu brukar prata om)
Men det blir nog kanon bra. Skönt att komma ut och släppa skolan och bara vara och dansa :)
För det antar jag att man kommer göra.. Eller?

Träffade Robin en sväng igår iaf :)
Vi startade en film som vi halv kollade på medan vi kollade andra saker på nätet och pratade.
Allt på en gång för att få gjort så mycket som möjligt på minsta tid?
Verkar som han "försvinner" snart, så jag blir "ensam" kvar här på mejselgatan.
I don't like.
Men men sånt är livet, inte mycket att göra åt.
Och han försvinner ju inte en så där 71,2 mil iaf... ;)

Nej om jag skulle ta och fortsätta göra nån nytta..

Detta skulle ta jätte tid sa läraren.. Fast sen har han sagt det om de andra sakerna med..
Den första saken vi gjorde skulle ju ta en 4 timmar för en "erfaren" på datorn.
Det gjorde det inte, tror inte ens det tog två..
Men bara för det ska väl detta ta jätte tid :P

Nej, tillbaka till arbetet.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0