Mer dravel

Ja, jag ligger på exakt samma ställe som förut..
Varför "mår" jag alltid mycket bättre när jag jobbar än när jag går i skolan?
Ja ja, blir säkert bra.

Såg iaf att jag fått tillbaka pengarna på förra dräkten :)
Och imorgon ska jag hämta den nya.. Hoppas hoppas på att den sitter som den ska!
Jenny kommer imorgon oxå, jag fick frågat om hon kunde tänka sig färga mitt hår..
Och det kunde hon :D
Lika bra att göra det nu som sagt.
Ska försöka komma till lillasyster snart med så hon kan toppa mitt hår för det behövs!!

Kikade lite förut på att höja mitt lån som jag har på SEB, för att köpa mig ett par nya glasögon för ja.. Det känns som en rätt bra sak.. Då kanske jag ser ordentligt och inte kisar så mycket och kanske det hjälper huvudet med..
Man kan ju hoppas iaf.
Men iaf, jag kollade så först måsta jag höja med 10 000 och det kostar inte ett par glasögon!
Och så tjänade jag för lite pengar förra året. Så nej, några glasögon verkar det inte bli.
Hurra. Så hälsar jag inte när ni möter mig så är det bara för att jag inte ser att det är ni.

Nej nu ska jag fortsätta glo på tv och få liggsår.

Hej.

Uppdatering ca 10 minuter senare
Det var ju tydligt att jag inte skulle se på tv. För där fanns det inget att se på.
Ovanligt.. Men nästa onsdag då är det avsnitt av Grey's, de sista avsnitten vi såg i våras för att färska upp minnet på oss och sen drar det igång på riktigt den 30:e!
Nu börjar, äntligen, det börja bra saker att se på. Eller ja nu och nu.. men inte om en allt för lång framtid iaf.
Så jag får roa mig med nått annat.. Ska nog sätta mig med skolgrejer då.

Hej, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0