Lite är mer än inget

Lite har jag fått pluggat men känns inte som nått fastnat..
Har iaf kollat ett par olika inspelade föreläsningar, läst i boken och så har jag gjort all data i den nya labben men inte svarat på några frågor för dom var svåra! Blir till att läsa mer i boken och pappren och så för att fatta alla dessa konstiga ord.

Men det blir inte nu för nu ska jag ta en snabb plockning här hemma för det ska bli mat och film.
Började med att jag trodde vi skulle vara två och slutade (hoppas jag) med att vi blir fyra.
Ja ja orkar inte bry mig, kanske det blir trevligt.
Och så ska vi ju va klart vara här och jag fick TJATA till mig och få veta när dom kommer för jag vill först få på mig riktiga kläder och sen kanske plocka så man iaf ser spisen och borden och så.
Och då kommer dom tydligen om en liten stund, de skulle väl handla nu.

Så här kan jag inte sitta mera, utan jag får försöka göra nått åt råtthålet jag bor i.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0