Förslag

Än så länge har följade förslag varit på tal:

Sumobrottare (Enkelt, en tygblöja och ett par pinnar i håret)
Flodhäst (Ja... Lite grå kläder så är det klart)
Kaskelot (Ungefär samma som den förra och här behöver jag bara ligga på golvet och splattra lite)
Spöke (Enkelt, ett lakan med två hål i)
Eva (som i Adam och Eva, billigt, bara gå ut och plocka ett par löv och sätta fast)
Hora (Det fick jag ingen förklaring på varför.. hmm..)
Troll (För tydligen har jag håret till det)
Glamour modell (fast då får dom bara se mig från brösthöjd och upp.. Så då kom jag på...)
Gubben i lådan (Gömmer magen kanon)

Sen såg jag en massa dräkter som jag lätt kunnat ta på mig, om jag haft kropp till det.
Hade varit roligt med nått lite annorlunda, nått som inte är så likt mig.
Har en dräkt lite i huvudet som jag är lite intresserad av, men det är inget av de som står här.
Men vi får se...
Säger inget iaf.


Kommentarer
Postat av: Ramona

nu är våra bestämda ;)

2009-09-04 @ 21:39:08
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet precis vilken jag vill ha.

Men har inte pengarna till den :( :(

2009-09-04 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0