För att stilla nyfikenheten

Erkänn att ni varit nyfikna heeeela sommaren på hur det ser ut i växeln ;)
Idag var det ovanligt lungt, så här en måndag, så jag roade mig med att ta kort.
Tur man kan roa sig på nått vis ;)

Här är datorerna, jag använder den till höger


För där har jag koll på dörren och de som kommer och går


          Telefonlur är bra att ha när man ska svara       


Och tangenter att trycka på så man får skickat dem vidare



Jag står oxå med på ett nummer, fast vet inte vilket *haha*


Vatten är gott att ha med sig


Och ungefär så här ser jag ut där jag står ;)


Där fick ni en liten bild på hur det ser ut.
Så hoppas jag stillat er nyfikenhet.
;)

Men nu är dagen över, eller ja de två timmarna..
Så nu ska jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0