Dravel

Ja paketet ligger så fint kvar på Gewerts..
Så kan det bli när man inte har kortet hemma. Dumt dumt!
Men det ligger ju kvar imorgon så då blir det att hämta ut det :)

Var i skolan idag, vi försöka förstå oss på de där frågorna..
Vi svarade så gott vi kunde men några blev kvar för dom är väldigt luriga och svåra.
Men är ju torsdag natt det ska vara inne så vi ska ju allt hinna.
Och har sista föreläsningen i denna modulen imorgon så kanske det kommer lite kunskap som vi behöver och allt faller på plats ;) Man kan ju drömma iaf.

På torsdag kommer Jenny på en fika, funderar lite på om jag kanske ska passa på att färga håret när hon ändå är här. För vet ju inte när det händer igen.
Sen pratade Robin och jag på att vi skulle till Uddevalla men vet inte om det blir nått med det.
Tror han tycker det blir för sent efter han slutat jobba. Men men.
Sen föreläsning på fredagen och på kvällen ska jag säga hej till Valle, hon ska ut till föräldrarna och äta middag och så ska jag låna en sak av henne.

På måndag ska jag jobba :)
I hela två timmar!! :P
Hur ska jag orka?? ;)
Men alltid något :)
Han frågade om andra dagar med men så klart bara sådana dagar då jag har föreläsning på. :(

Nej nu ska jag ta en kik på frågorna och sen är det väl snart dax att tänka på sängen kanske..
Om jag börjar tänka på det tidigt kanske jag kommer i säng någorlunda tid ;)

Sov gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0