Dravel

Sitter här i soffan och glor på tv, lite som vanligt.
Haft föreläsning lite längre än vad vi brukar idag, men vi fick sluta innan vi skulle så jag hann med en tidigare buss hem :)
Startade datorn och skulle börja läsa på det nya arbetet men hittade ingen koncentration?
Jag måste glömt den på bussen?
Ja ja, är ju fler dagar om man säger så, så idag har jag bara slöat.

Imorgon ska jag ta mig till Hunnebo, ska göra naglar är det tänkt. Väntar bara på att hon ska svara att vi kan göra det imorgon. Och så ska mamma och jag ner till skoaffären och se om han har några sommarskor kvar.
Så man får ett par till lördag :)
Imorgon kväll ska Robin och jag ha en filmkväll :D
Var lääänge sen nu så det ska bli skoj :)
Och där emellan ska jag väl hinna plugga lite och sen är det plugg plugg som gäller.
Lördag maskerad! Funderar på att slå på stort och t om dricka några cider ;)
Men vi är inte där än så vi får väl se. *haha*
Sen mer plugg. Tisdag muntlig tenta och jobb på onsdagen sen massa plugg och det ska vara inlämnat den 4:e.
Detta blir jobbigt arbete! Jag förstod inte så mycket om vi säger så. Så vi ska göra analyser och sen lämna in en rapport på det.. Jo.. Men det ska säkert gå bra!

Nej fortsätta glo på tv då.

Trevlig kväll.

Hugs and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0