Dravel

Ja.. Jag har varit lite kort här några dagar ;)
Men jag lever iaf.
Har inte så mycket att skriva bara. Har varit i skolan måndag och tisdag och försökt med det där arbetet. Som jag nu kan erkänna att jag HATAR.
Igår hade jag muntlig tenta, som ni såg, och den är iaf klarad.
Och idag är jag på kontoret och jobbar :)
Alla ringer på samma gång och sen ringer ingen. Det är med andra ord som det brukar ;)

Har inte kommit mig till Ramona än och fått de där alla korten heller men har sett att det ligger kort lite här och där på facebook om ni skulle vara så nyfikna.

Annars är allt som alltid. Lite stressad inför detta arbetet som ska vara inlämnat senast söndag 23.59.
Så blir att jobba jobba jobba.

Sen börjar nästa kurs på måndag, en ny statistik kurs. Med fler labbar, två tror jag det var iaf, en muntlig tenta och en hemtenta.. Hur nu sådana går till..

Ja ja blir säkert kanon bra.

Idag är en rörig dag. Jag har sagt så galet så många gånger idag i telefon. *hahaha*
Ja ja men det får jag bjuda på. Jag lyckades säga att en på löner hade gått i pension.
Jag hörde namnet, såg namnet men tänkte ändå på någon helt annan!
Så hon kom ut förut innan lunch och frågade om jag ville ha nån lön..
Hota mig lite ;)
Ja ja, blir lite snurrigt ibland.. Så kan det vara.

Nej, som ni märker, finns inte mycket att säga. Bara en massa tomt snack om ingenting alls. *sjunger lite*

Ha det gott.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0