Dagens dravel

Hmm... Var är det där humöret jag vill ha idag?
Tror det stannade och sov i morse när jag gick upp..

Vi blev inte mycket klokare av det där tillsammans, fast lite längre kom vi ju. *haha*
Men inte mycket.

Sedan kommer syster och Ida, men innan dess skulle jag haft städat och duschat och helst knappat på datamaterialet från skolan.. Men jag har inge som helt ork.
Är helt tung i hela kroppen.

Men Aqua upptäckte jag ju här om dan hjälper, man blir på gott humör så kanske ska sätta skivan på riktigt test.
Se om den kan få mig på humör nu, när det är så här och t om få mig att städa och duscha.
Måste vara det ultimata testet... ;)
Skulle ju varit till systemet med.. Men får ta det imorgon för har noll ork nu.
För imorgon är det ju maskerad dax! Och funderingar på att dricka cider, och dom är lättare att dricka om dom faktiskt finns.
Hoppas bara humöret är på det bättre imorgon.
Men blir väl som alltid när jag ska iväg :P
Men sen blir det ju bra när jag väl är iväg.
Jag är så knäpp. *haha*
Men vi ska ha kanon kul och låta som om vi vore tredubbelt så många. ;)

Nej, får väl starta lite Aqua för grannarna och se om jag kommer nån stans..
Kan ju iaf göra ett försök, för annars kommer det aldrig hända något :P
Sen är det helvetet som man ska igenom. Hitta kläder!
Finns det nått annat så jobbigt som det??
Ja ja, ta en sak i taget så löser sig allt.
Jag tror jag har sopsäckar i skåpet annars.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0