What?

Okej, nu har jag varit vaken i tre och en halv timme och jag är redan helt slut??
Och då har jag inte gjort nått mer ansträngande en tagit på mig kläder och gått till och från Börjes bil.
Fick middag hos Solveig, och där satt jag medan vi väntade och var helt borta, av trötthet??
Detta stämmer inte! Så ska det inte vara?
Håller det på så här in på nästa vecka med vet jag inte om man snällt får ta sig till doktorn?
Eller ska jag bara låta det vara?
Man ska iaf INTE söka på trötthet på Google, för oj så mycket grejer man kan ha då. *hahahaha*
Så det är tur man inte är hypokondrisk av sig, för då hade jag nog fått för mig det ena och det andra.
Nej det beror nog mer på att det fattas nått. Eller, ja jag vet inte. Men inte tror jag att jag har cancer eller nån tarmsjukdom iaf. ;)

Nej nu måste jag plugga.
Fast jag har noll ork eller lust.
Hurra.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0