Vad jag kan!

Ja.. Då fick jag gjort han sur igen.
Tur att han har en jämt humör och inte är lätt retlig.
Jag måste plugga, han frågade om barnvakt och jag frågade om hur länge.
Men det veeeeet han ju inte. Så då frågade jag vad han skulle göra.
Och då skulle han inventera i sjöboden, med det nya som han håller på med. (Vet inte hur officiellt det är så säger inte mer). Och en inventering kan ju ta evigheter. "Ja det kan ta tid". Och då frågade jag om han skulle göra det ensam? För dom är ändå fyra stycken som är i detta. Så då var det han och han som äger boden (som inte ens är med i de fyra) och de skulle inventera allt som finns där i och vems som är vems.. (sedan tidigare).
Men det vet inte Börje? Så då tyckte jag att de andra kan väl vara med och hjälpa??
Men då kunde inte den ena för hennes pojkvän är här och han kan inte följa med dit.
Så då sa jag att pojkvännen får väl stanna hemma och vänta då. (Kan han lämna Johan hej vilt kan hon lämna pojkvännen?) Och då blev han sur. Så nu är han sur.
Väldigt ovanligt. Men fruktansvärt tröttsamt ändå.
Det var inte ens om barnvakterit i sig jag pratade på utan det var att dom andra tre kan väl oxå hjälpa till?
För på honom LÅTER det som att bara han gör allt. Kan det verkligen vara så?
Jag vet inte. Vet bara att han är sur.
Men då får han väl vara sur då.

Nej som sagt så MÅSTE jag plugga nu..
Somnade förut istället.
Heja mig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0