Trött så trött

Jag är så trött.
Och jag har varit så trött hela dagen!
I bussen sov jag som en gris, grymtade säkert oxå.
Sen satte jag mig direkt i bilen med Börje och sen även Johan och Christian till Torp, då höll jag på att somna då med. Fick köpt mig örhängen, hade bara sådana som hänger för de andra "vanliga" har pärlorna hoppat ur, men nu har jag ett par sådana örhängen som jag kan ha "till vardags".
Och nu är jag hemma och fortfarande helt färdig i hela kroppen.
Mår illa gör jag med och huvudvärken känner jag finns där.
Är lite rädd att jag ska bli sjuk nu bara för jag ska göra nått kul i helgen!
Men det får jag inte bli!
Då får det ätas alvedon och drickas whiskey så ska jag väl vara på topp?
Gillar inte whiskey bara.. Haha.
Men det går säkert över.
Så kom jag på, när jag funderade starkt på att lägga mig typ, snart, att det är ju hemmafruarna idag!
Säsongsstart så det kan jag ju inte missa heller!

Har så mycket jag borde göra, städa här hemma och läsa för skolan, men jag orkar inte!
Och då blir jag stressad för det.. Trevlig cirkel det blir då..

Nej slänga mig på soffan då.

Hej.

Förresten, jag fick hämtat ut min tenta jag gjorde i augusti. (tog ett tag innan den kom)
Och jag klarade mig på poängen! Hahahaha.
Ja ja ett G blev det ju iaf så jag är nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0