Tisdag

Jag lever. Har mest bara varit trött.
Tydligen blir man mer trött efter en "semester" än innan? *haha*
Men allt är som alltid här, skola och stress för jag känner mig slö och inte pluggar massor.
Fick träffat Valle en sväng idag med :)
Nu funderar jag mest på om jag ska göra nån mat, eller städa, eller plugga, eller  bara ligga kvar där jag ligger..
Ligger ju rätt bra där jag är ;) Och jag har ingen ork att laga nått att äta.

Imorgon blir det skola igen, sen hem och imorgon eftermiddag ska jag hämta ut nya nycklar för de ska byta lås på alla lägenheter här på gatan.
Annars är det plugg som gäller resten av veckorna i två år.. Känns det som..
Men får väl ta en kurs i taget kanske? ;)
Fick tid för muntliga tentan oxå, den är om två veckor. Så dom frågorna ska svaras på och läras, labbarna ska göras och boken ska läsas. Första labben ska vara inne först nästa vecka så denna veckan blir det mest att bara läsa. Blir säkert kanon bra om jag slutar vara trött hela tiden.
Lite vitaminer kanske hade varit nått?

Idag var jag en "ny" Jessica, i kläder iaf. Hade stövlar, leggings och en lång stickad tröja. :O
Kändes rätt skumt. *haha*

Mina nya stövlar, nya jackan och nya stickade tröjan
                   

Erkänn jag är grym fotograf? ;)
          

            Mer av jackan
         

   Så här ser den ut på hängare
         

Kände mig som nån som klätt ut sig men som man ser inte ska ha på sig sådana kläder :P
Men men, nu hade jag det!

Nej.. Nu får jag väl ta och bestämma vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0