Nu ska ni få höra.

Nu är hotell bokat till nästa helg :D
Då ska jag ta en liten weekend i Göteborg.
Robin och jag ska bo på hotellet och så ska vi gå ut och så.
Ska passa på att ta en fika med Jenny med och kanske man även hinner träffa Dalsi en sväng.
Hade iaf varit jätte kul!
Blir nog bra.
Kan ju vara lite kul att göra nått annat.
Så redan vid tolv nästa fredag åker vi och kommer hem nån gång på söndag dag.
Är ju inte så ofta jag gör nått sånt här "stort" så det är jag allt värd tycker jag!

Men nu ska jag fortsätta se på Criminal Minds.
Sen sova, skola imorgon igen.
Heldag har jag räknat med.
Idag satt vi från kvart i tio till halv fem och fick faktiskt gjort en hel del.
Så nu är det bara att fortsätta!
Ska ju skickas in på söndag så det gäller att jobba på.

Men som sagt, tvn som gäller nu.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Roligt!! Hoppas ni får en härlig minisemester!

2009-10-02 @ 13:50:56
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Ramona

ja jag skriver desamma som Kristina. Hoppas ni får en trevlig tripp till Götet :)

2009-10-02 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0