Nu är det rent =)

Idag har det städats :)
Nu är det rent här. Och det var på tiden.
Fick t om rensat så vattnet rinner ner som det ska i handfatet i badrummet.
Vad jag kan! ;)

Sen vet jag att ni alla funderat på hur det gått med min förkylning!
Och jag ska stilla er nyfikenhet och berätta hur det ligger till.
Jag är fortfarande lite tät, små hostig och så har det slått lock för öronen.
Så har gått med lock för öronen tre dar nu tror jag.
Så idag har jag troligen spelat Håkan för heeeela gatan. Hahaha.
Men det får dom väl stå ut med ;)

Jag har även fått beställt två av böckerna till nästa kurs.
Är en bok kvar att införskaffa men de hoppas jag kunna få tag i begagnad.
Väntar på svar.. Sen är det klart.
Fick de första två igår och så ska jag till Jennie nästa vecka och hämta nästa. Är ju inte så långt och gå eftersom hon bor på Mejselgatan hon med.

Så nu ska jag nog ta en dusch och sen är det nog bra att börja titta på hemtentan.
Lika bra att börja i god tid.
Men om det blir så vet vi ju inte än ;)
Men tanken är så just nu iaf.

Så jag får väl sätta igång så det händer nått.

Ha det gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0