Mer från idag

Nu har jag suttit med dessa frågor mest hela dagen.
Var en stund då jag la ner det för jag började må illa oxå.
"Hurra nu ska jag få magsjuka oxå" tänkte jag.
Men det tror jag inte, kanske bara var nerver för jag stressar upp mig så.

En fråga fick jag till sist svar på!
Yeay. Bara resten kvar..
Men nu har jag lagt ner dom.
Jag har läst kapitlet i bok och i kompendium, jag har lyssnat på inspelat material, jag har letat på nätet och jag har frågat andra. Magnus från kontoret försökte hjälpa mig men han förstod inte heller frågorna.
Nej då är det inte lätt. Så nu har jag bestämt att istället plugga på de frågor jag har svar på och så får vi se om jag får mail från henne jag skrev till igår annars får jag försöka få hjälp av någon på måndag förmiddag.
Tentan ska jag ha 13.40. Så då hinner jag sitta en stund efter föreläsningen oxå.
Så detta ska säkert gå bra. *Jag kan jag kan jag kan*

Jag har fått tag i två böcker till nästa kurs, begagnade, så de blir billigare och sen har Jennie S en som jag får låna (bara den kostar över 400 så jag är glad för det). Så är det en som jag vet jag ska köpa ny och två som jag ska försöka hitta begagnade. I vilket fall som helst blir det billigare än om jag köpt alla nya. :)

Men nu ska jag se på CSI Miami :)

Ha en skön kväll och en god natt och glöm inte dra tillbaka klockan.

P.S Yeay, jag har fått en kommentar! Första på 10 dagar! Tack Karen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0